دلم گرفته


دلنوشته هام درباره کسی که همیشه دوسش داشتم و دارم

 این وبلاگو اسمشو میذارم دفتر خاطره هام الانم که شروع کردم خیلی دلم گرفته

باید خودمو یه جایی خالی کنم بهتر از اینجا سراغ ندارم..تو تنهایی خودم

الان واقعا تنهام حتی دوستامم دیگه ازشون خبری نیست همه سرشون به زندگی خودشونه چه دنیایی شده بخدا

اما دلیل اصلی شروع این وبلاگ مهساست...دوسش دارم،دلم خیلی واسش تنگ شده با اینکه هفته ای یه بار میبینمش اما خیلی دوریم از هم خیـــــــــــــــــــــــــلی چرا باید اینجوری باشه آخه

نمی دونم حسش الان نسبت به من چیه آیا اونم هنوز منو دوست داره

اصن از اولش دوست داشته که الان بخواد چیزی ازش مونده باشه با همه این اتفاقات که افتاده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,ساعت 15:57 توسط mu cushle| |


Power By: LoxBlog.Com